Ready to go! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Agneta - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Agneta - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Agneta

18 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Beste lezer,

Voor iedereen die het interessant lijkt probeer ik dit blog bij te houden over mijn reis naar Thailand. Of ik het ook daadwerkelijk zal volhouden zal blijken… Voor iedereen die het niet weet of al weer is vergeten wat ik eigenlijk ga doen in Thailand zal ik het nog even een keertje vertellen. Ik ga 10 weken naar school (Stenden) in Bangkok. Hier zal ik mijn minor: Spa & health 1 gaan volgen. We gaan Spa’s in Thailand bezoeken en hebben onder andere ook kook en massage les. Naast dit zullen we natuurlijk ook heel veel doen wat niks met school te maken heeft.

Over 12 dagen al, namelijk donderdag 30 januari (22:00) ga ik dan eindelijk naar Thailand. Samen met mijn mede foodie Christiaan, zullen we een tussenstop hebben op Abu Dhabi waarna we verder vliegen naar Bangkok. Aangekomen in Bangkok moeten we nadat we onze koffers hebben gepakt vooral niet vergeten om naar RECHTS te lopen in de arrival hal en heel hard STENDEN te roepen. En dan gaat mijn avontuur eindelijk beginnen! :)

Take care mensen. Ik ben er klaar voor!
Byeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Agneta

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 4064

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Studeren in Thailand

Landen bezocht: