Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Pathum Thani, Thailand van Agneta - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Thailand - Reisverslag uit Pathum Thani, Thailand van Agneta - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Agneta

02 Februari 2014 | Thailand, Pathum Thani

Sawadeeeeee ka! halloo
Hierbij even een verslagje van de afgelopen dagen.
Donderdag 30 januari ging ik dan eindelijk naar Bangkok. Na de nodige traantjes en het afscheid ging ik dan door de douane. 22:00 zaten we in het vliegtuig, nog even naar de polderbaan en opstijgen maar. Na ongeveer 6 uur hadden we een tussenstop in Abu Dhabi. My god. Wat vreselijk! Het was er heel erg druk en niet leuk. We waren dan ook erg blij toen we 3 uur later weer verder gingen. Om 19:45 kwamen we aan in Bangkok. En wow wat een hitte zeg!

Onderweg van de airport naar ons appartement hebben we veel gezien. Voornamelijk bepakte auto’s en busjes met te veel mensen en scooters die je van alle kanten inhalen. Ongeveer rond 10en kwamen we aan bij ons appartement waar Derwin en Kim ons al stonden op te wachten. Mijn kamer ziet er op zich wel ok uit maar de airco maakt nogal veel lawaai waardoor slapen nog niet echt is gelukt.

1 febuari zijn we ’s ochtends hier de buurt een beetje aan het verkennen geweest en zijn we ook naar onze school geweest. Op onze school was het Graduation day waarbij iedereen aan het zingen en dansen is (zal wel normaal zijn daar). De meisjes hier dragen voornamelijk korte rokjes die je dus eigenlijk geen rokjes meer kunt noemen. Later op de dag zijn we naar het Futurepark geweest. Een heel groot winkel centrum met 4 verdiepingen. De perfecte plaats om te shoppen dus. O.a. nog een uniform gekocht voor 15 euro en wat eten/drinken.

Vandaag zijn we na het ontbijt naar het zwembad gegaan wat ongeveer 5 minuten lopen is. Je kunt hier een kaartje kopen om te zwemmen voor 30 baht wat ongeveer 70 cent is. Het doel van dit zwemmen is dat we natuurlijk weer met een killer body terug komen in Nederland. Morgen begint dan onze eerste introductie dag.

• 02 Februari 2014 - 14:47

Mike De Boer :

Heey agneta super veel Plezier daar

• 02 Februari 2014 - 17:30

Anna:

Wat een leuk verhaaltje Agneta! Veel plezier morgen met de introductiedag!

• 03 Februari 2014 - 12:49

Elly De Jager:

Had je niet genoeg kleren mee. Veel plezier